Tisdag

Jahap då har yttligare en vecka av ens liv gått, och livet rullar på som vanligt, eller vänta nu. För mig har det hänt mycket under gårdagen jag var först på en labb i skolan som var svår men rolig:), min snälla kille satt och körde upp till skolan och sedan hem för att jag på eftermiddagen skulle till sjukhuset och öppna munnen som varit stängd i hela 6 VECKOR kan ni förstå? 6 veckor med bara soppa samt några kilons nergång och det är snart över. Jag drömde om att kunna äta sushi redan igår med ack så fel man kan ha, munnen går bara att öppna någon centimeter så igår visade jag tungspetsen för resten av familjen och mamma sa glatt "oj titta tungan den har man inte sett på länge" ne för den har ju varit instängd i munnen :p. Ja nu gått folk ska jag ängna kvällen åt min kära kille :)
Ha det så bra!
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0