Ny vecka med nya tag :)

Hejsan!
Hur mår ni idag? Jag mår bra fast om lite trött, jag sov inge vidare inatt även fast jag var trött så vaknade jag flera gånger och tittade på klockan. Men förmiddagen spänderades i Gävle, började en ny kurs idag. Den kursen verkar vara väldigt intressant och även den som börjar på torsdag :) så jag har en rolig termin framför mig :). När jag kom hem så åkte jag och älsklingen och handlade lite mat till lilla mig, jag äter ju soppa fortfarande så jag fick bara titta på det andra som börjar att locka mer och mer. Tänk er själva,skulle ni klara 6 veckor med endast soppa? Jag är inne på 5 veckan nu och på måndag kan jag öppna munnen igen:).
Denna vecka bjuder på plugg och åter igen plugg för både mig och min kille :).
Ha det bäst!
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0