senaste tiden

Oj vad de var längesedan jag var inne här och skrev.

Det har hänt mycket i min mun, jag har fått en ny båge i överkäken, dragit ut en tand i underkäken och fått en tandställning där med. Så nu har jag både i över och underkäken.

När jag hade satt in räls i underkäken så lossnade 3 stycken fästen så det var bara att åka tillbaka och få dem fast satta igen, viket var lite jobbigt. För när dem lossnade så var det fredagkväll och klockan var efter 7 så jag fick gå med den lös hela helgen. Men nu sitter den fast igen.

Om några veckor ska jag få en ny båge i underkäken också.

Till de som har hänt förutom tandställningen, jag och min kille har skrivit kontrakt på en ny lägenhet så vi flyttar nu i helgen, till våran egna lägenhet, som jag har längtat. Just nu håller vi på att packa alla saker i flyttkartonger. Jag jobbar på som vanligt på mitt städjobb och det går bättre och bättre vilket gillas :).

Ha det bäst!
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0