Ny vecka med nya tag

Jpp idag är de tisdag igen och igår började en ny vecka :).
Denna vecka är full av olika saker för min del, plugg mån, tis och ons. Torsdag är det två prov och sen på fredag drar jag iväg med min kille plus hans mamma och mammans sambo plus 39 andra på en tripp med hojarna. Vi ska uppåt i landet till ett landskap som jag har släktingar i. Men det var några år sen sist jag var där så det ska bli härligt att åka dit igen. Min pappas släkt är delvis där ifrån, så vem vet man kanske passerar deras hus, ska i allafall kolla om man kan få deras nummer av pappa så kanske de kan komma till något rast ställe och säga hej det vore väldigt trevligt :).

Idag ska jag och min kille åka och hämta hans nya hoj, ska bli spännande att se hur bra det går för mig att sitta bakpå, om jag dunkar i honom varje gång han gasar och bromsar som jag gjort på hans förra hoj. En sak som är positiv med det är att han vet att jag sitter kvar och inte behöver fundera på det det var bara att bromsa så kände han mig i sin rygg hehe.. 

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0