5/5-10 redan maj

Jag har inte haft någon tid den gångna veckan att skriva här i bloggen med tanke på det som har varit i skolan. Vi hade en föreläsning på onsdagen som var en väldigt intressant föreläsning, i torsdags hade jag det sista provet. I fredags var det Valborgsfirande här i Uppsala. Har ni firiat valborg i Uppsala någon gång? Om inte så ska ni ta chansen att göra det, det är inte som i alla andra städer.

Oj va tiden har gått snabbt detta år, eller så lång tid av året som har gått har bara sprungit förbi mig känns det som. Ja jag har lämnat in allt med mitt projektarbete nu vilket är skönt, så slipper man grubbla över hur många dagar man han kvar tills allt ska vara inne, i och med att det är klart så är det sista skolåret snart slut vilket känns väldigt läskigt men samtidigt spännande :). Dock kommer man inte ha en skola att gå till när augusti månad är här vilket kommer kännas väldigt konstigt med tanke på att vi svenska ungdommar går i skolan hela 12 år (om man räknar med förskolan så är det hela 13 år.)
Så det som är kvar nu i skolan är studentskiva med alla treor på skolan, kompisars studentskivor, saker i skolan som man ska göra innan man slutar, klassens dag sista (gången vi har det), och så kommer dagen med stort D då vi alla som går i 3:an tar studenten :) .

Ska försöka vara bättre på att uppdatera här!

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0