Café boken i onsdags (10/3-10)

I onsdags var jag på yttligare två café intervjuer. Jag var först på Kafferumet storken och pratde med ägaren av caféet, vilket gick bra. jag var där längre än vad jag brukar vara eftersom att jag fick väldigt bra och långa svar som tog tid att skriva ner. Det var lika trevligt som alltid att ställa frågorna. Sedan gick jag till Lindvals konditori, där fick jag prata med en tjej som jobbade. Hon var i min ålder så jag fick svar som var lätta att förstå. Ett svar som var väldigt intressant var hur länge caféet har funnits och det ka jag säga att det var några år. Jag satt kvar där ett tag och fixade med texten sedan gick jag och min kille iväg. Nästa vecka fortsätter arbetet med projektarbetet.

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0