café boken den 3/3-10

Japp idag har jag jobbat hela dagen med mitt projektarbete. Jag hade 2 intervjuer med två av caféerna idag. Båda gick väldigt bra och jag har fått tillstånd att komma dit senare i vår för att ta lite bilder till boken vilket var väldigt bra. Jag har även hittat ett jättebra företag som kan göra café boken.

Dagen började med att jag åkte in till ett av caférna och ställde mina frågor eftersom att vi hade bestämt en tid för mötet. Det tog cirka 15 min att ställa frågorna och att skriva ner svaren på dem. Efter det tog min kille och jag en lunch och sedan var det bara att gå till nästa café dock var det lunch tid då så jag fick ställa frågorna så snabbt jag kunde för att hon jag pratade med skulle kunna gå tillbaka till arbetet så snabbt som möjligt. När jag var klar åkte vi hem till mina föräldrar och hämtade datorn så att jag kunde skriva in svaren på frågorna och spara dem på datorn. Nu är jag klar med att skriva över svaren på datorn vilket tog lite tid.

När vi var inne på stan passade jag på att prata med två till caféer så nästa onsdag har jag ett till möte inbokat.
och det andra caféet hoppas jag på att få svar av så fort som möjligt.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0