Café boken 9/3-10

Japp idag har jag jobbat med mitt projektarbete.
Jag och min kille tog tåget in till Uppsala och gick till Barista det var dom vi skulle ha en intervju med idag. Så när vi kom dit frågade vi efter tjejen som vi skulle intervjua. Hon var redan på plats, så jag tog upp datorn och tog fram deras dokument som jag hade fixat innan. Det var väldigt trevligt att vara där för hon vi pratade med var väldigt trevlig och vi fick väldigt bra svar på våra frågor. Vi fick även smaka på en av de saker hon rekomenderade för café besökarna. Och jag förstår att hon rekomenderade den drycken. Senare ikväll ska jag börja med att skriva över intervjuerna till boken.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0