Café boken 8/3-10

I dag efter att jag slutade skolan tog jag bussen in till stan. Jag passade på att gå runt på stan en stund eftersom att jag hade bestämt tid med ett av Caféerna som ska vara med i boken.
När jag kom till Wayne's Coffee så tog jag upp datorn och plockade fram dokumentet som jag skulle skriva ner svaren i. Det tog nästan en halvtimme att ställa frågorna eftersom att de inte hade stängt när jag kom dit.
Jag fick höra av henne som jobbar där att hon skulle skriva om min intervju på sin blogg, så det ska bli spännande att se. Hennes blogg har adressen http://www.veckomagasinet.se . Det är alltid trevligt att få ha en intervju med caféerna för då inser man hur länge de har jobbat med sitt café och hur lång tid det tar att bygga upp ett bra café.

Kommentarer
Postat av: matilda

Nja, jag tog den igår :)

2010-03-09 @ 19:38:58
URL: http://qwentus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0