8/3-10

Idag är det redan måndag. Helgen som var blev lyckad. I lördags var min kille och jag plus några av hans vänner ute på en bar här i Uppsala som heter Bullit, det är en rockbar. Så om man gillar rock musik så är den baren den rätta baren i Uppsala för dig. Min kille och jag började kvällen hemma hos mig och åt en god middag med mina föräldrar. Efter middagen tog vi bussen in till stan. Sedan var vi på baren länge. Vi gick hem vid halv 3 tiden. Söndagen spenderades hemma eftersom att man inte brukar orka göra så mycket dagen efter att man har varit ute.

Idag måndag, hade jag en lektion på eftermiddagen. Jag hade Samhällskunskap A som jag alltid har på måndagar. Vi började plugga lite smått inför ett prov som vi har måndagen om två veckor.

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0