veckan

Denna vecka har gått fort som alla andra, vilket på sätt och vis är skönt.
Jag har varit på praktiken, det jag har gjort mest där denna vecka som alla andra var att plocka upp nya varor på alla hyllor. Vilket man måste göra eftersom att det kommer nya leveranser varje morgon av olika sorters varor. Om man inte tar ut varorna i butiken skulle man inte komma fram på lagret för så mycket kommer det varje dag, man håller på från att man börjar tills att det är tomt på lagret med nya varor.

I måndags och i torsdags övningskörde jag med pappa efter praktiken, det gick väldigt bra, pappa tyckte också det :). Nu på kvällen har jag varit med min älskling, han jobbade nu under eftermiddagen/kvällen så då passade jag på att vara med honom och det gick bara bra.

Nu ska jag gå och sova. Sov så gott! :)  

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0