Kväll= mys i soffan :)

Nu är jag och min kille hemma i lägenheten igen efter en lång dag.
Jag och mamma åkte in till stan efter att jag hade skrivit klart inlägget.
Mamma skulle handla en del saker, eftersom att mamma och pappa skulle bort på middag idag skulle hon köpa något till dom de skulle bort till. Vi gick först till en bokhandel där hon hittade 2 böcker och mednas hon stod i kön för att få betala så gick jag till en butik i samma galleria som heter Kaktuz jag hittade ett par små ljusgröna örhängen från Pilgrim, Pilgrim tillverkar fina smycken som man kan ha både till vardags och även till fest. Efter att jag köpt dom gick jag tillbaka till mamma och sedan gick vi till en blomsteraffär i en annan galleria, mamma hittade en bukett med tulpaner som hon skulle ge till dom som de skulle bort på middag hoss. När vi kom hem igen behövde jag inte vänta så länge på att min kille skulle komma och hämta upp mig så att vi kunde åka hem till lägenheten och våran lilla kanin som väntade här hemma på oss.
Nu sitter jag och min kille här i soffan jag med datorn i knät och han spelandes framför tv:n (han har kopplat sin dator till tv:n).

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0