Den 9 jan 2010

Japp nu har nästan en hel dag gått igen.
Igår var min kille och jag ute och letade efter ett mc-ställ till mig, och vi lyckades hitta jacka, byxor och skor. Så nu återstår endast 2 saker. Så jag är väldigt nöjd eftersom att det var jag som ville ut och leta efter ett mc-ställ igår och då blir man jätte glad när man hittar ett ställ som passar. Till er som också behöver nya mc-ställ åk ut och leta nu hos alla butiker. Det är nu ni kan hitta mc-ställ till fin fina priser vilket man inte kan när det är sesong.
Efter det åkte vi hem till mina föräldrar och åt en god middag med dem, sedan åkte vi och sov i lägenheten.

Idag har vi varit hemma i lägenheten och tagit det lungt. I morse hade jag en skönhets-morgon till att börja med hade jag en peel off ansiktsmask och den tvättade jag bort med en peeling kräm som är avsed för ansiktet. Dessa produkter ger en lent ansikte till er som undrar.
Nu sitter min kille vid en dator och jag vid en annan. Men snart blir det middag :).

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0