Den 7 jan 2010

Nu har ännu en dag gått, va dagarna går snabbt, det sägs ju att tiden går snabbare ju äldre man blir och jag kan nog hålla med om det.
Idag var min kille och jag och shoppade på ett shopping-center, så jag lyckades till sist hitta en tjock-tröja som jag gillade och den köpte jag :). Efter det åkte vi till El-Giganten och tittade på ett par högtalare som min kille sett där förut, vi båda gillade dem, de har väldigt bra ljud och tillverkaren av dem var Bose. De är ju kända för att tilllverka bra högtalare. Efter att vi hade tittat på dem så gick vi in på Bauhaus där jag hittade en fin lyckta som nu står ute på balkongen och sprider ett fint ljus i mörkret :).
Nu under kvällen har jag äntligen kommit lite längre med designen :).

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0