Den 6 jan 2010

Nu har nästan hela dagen gått. Idag har vi varit hela släkten hemma hos mormor och morfar och firat mini julafton, vilket vi brukar göra eftersom att alla inte är med varandra på själva julafton. Så det började med att jag och mamma åkte dit för att hjälpa till med maten och med framdukningen, men en av mina tre mostrar var redan där så de hade kommit ganska långt. Efter bara 20 min kom resten dit mina två andra mostrar med familjer och min pappa och min kille :). När alla hade kommit var det dags för lunch och efterrätt och sedan julklapps utdelning. Efter det åkte jag och min kille till lägenhten och nu är vi här.

Igår var vi på middag hos mammas och pappas vänner vilket var trevligt, de hade gjort iordning en musik lek som vi hade efter maten. Det stod olika saker på bordet så skulle man ta den som passade till låten och sedan skulle man säga vem eller vilka som hade skrivit låten. Jag började dock att sjunga på alla låtar som jag kunde så att någon annan sa vem som hade gjort den och så, men jag lyckades ändå komma 4 totalt.

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0