Den 5 jan 2010

Det var skönt att få sova ut lite idag, men pappa ringde vid 11,00 och väckte oss, för han ville vet om vi ska med till deras vänner på middag ikväll. Och det vill vi ju både jag och min kille tycker att dem vi ska till är trevliga så det tackar vi inte nej till :). Innan jag satte mig vi datorn för att skriva här på bloggen var jag och handlade lunch till ming och min kille. Så nu är maten på spisen och håller på att värmas upp så att vi snart ska kunna äta den. Innan vi går bort ikväll ska jag försöka hinna med att fixa lite i lägenheten och lite saker här på bloggen ska jag försöka fixa får se hur det går.

Jag vet att alla kvinnor/tjejer vill ha en bra hy, kan säga att jag också vill ha det även fast min mamma alltid säger att jag har och alltid har haft en bra hy, men man kan ju alltid använda hudvårdsprodukter för att behålla den fina hyn :). De som jag använder är ifrån Yver rocher. Efter att jag har hört att de tillverkar bra produkter för hyn så provade jag de och det stämmer hyn håller sig fin.  Här nedan kommer en länk till yves rocher
http://www.yves-rocher.se/control/main/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0