Den 4 jan 2010

Igår kväll åkte vi till mamma och pappa och åt en god middag och sedan bestämde vi oss för att stanna över natten, så det gjorde vi.
Så i morse tog jag det lungt medans min kille åkte iväg för att jobba. I vanliga fall är det jag som måste gå upp tidigare för att hinna till skolan/ praktiken, men denna morgon var det jag som kunde ta det lungt vilket var skönt :). 
Eftersom att jag börjar på praktiken nästa vecka igen så njuter jag av den sista veckan på lovet så mycket jag kan, är det någon som känner igen sig? Snart ska jag och mamma ut och övningsköra en stund, vi får se var bilen rullar idag jag tror att det blir in mot stan :p.


Kommentarer
Postat av: Carro

Rösta gärna på min decemberbild här: http://mysfoton.blogg.se/2009/december/finalister-tema-december.html#comment

Jag är nr: 8.

Om du röstar och skriver en kommentar i min blogg om att du gjort det, får du en länk när tävlingen är avslutad. =)



(ber om ursäkt ifall du inte vill ha reklam)

2010-01-04 @ 20:42:35
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0