Den 3 jan 2010

hehe det känns lite konstigt att skriva 2010 i rubriken men det får man ju vänja sig med :).
Idag har min kille och jag bara varit hemma i lägenheten och tagit det lungt, detta är mitt andra inlägg för idag, brukar inte uppdatera så ofta men ska nog försöka att göra det oftare än förut.
Som sagt idag är vi inne och tar det lungt, eftersom att det är så kallt ute, visst det är säkert kallare uppe i Norrland men det är inte så vanligt att det är vita vintar här i mellan Sverige, eller det brukar komma snö någon gång efter jul men nu kom det innan och den ligger fortfarande kvar vilket är ett plus. För då kan man åka pulka och skidor oftare vilket man inte kan gör när det är barmark.
Idag har vi som sagt varit hemma och tagit det lungt, men ikväll så ska vi hem till mina föräldrar på middag det blir en av pappas goda fisk-soppor, det var länge sedan han gjorde den vi ska äta idag så det ska bli gott :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0