Den 2 jan 2010

Idag är det den andra Januari och det betyder att jag och min kille firar 8 månader tillsammans idag vilket känns helt underbart :). Idag har vi varit och tittat på mc-ställ till mig, eftersom att min kille har en mc och jag brukar åka med honom under sommar halvåret så behöver jag ett eget ställ så att jag inte behöver låna mer. Efter att vi varit och tittat på de så åkte vi till IKEA och köpte nya kuddar till vardagsrummet och några saker till. Vi åkte även till en djurbutik och köpte mat till våran lilla kanin unge. Efter det åkte vi hem till min kille, på vägen hem ringde en av min killes kompisar och frågade om vi skulle hänga med och åka lite pulka i en backe inte så långt från Uppsala vilket vi hade lust att göra så nu är vi hemma efter att vi varit ute i snön och fryst ett tag. Om ett litet tag ska vi till en annan av min killes kompisar och titta på film, det blir filmen UPP.
Visst ska den vara bra?

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0