Ännu en vecka

Ja nu har ännu en vecka gått, jag säger det åter igen va tiden går fort, tiden bara springer iväg.
Denna vecka har varit en praktik vecka nästa vecka är också en sådan vecka. Men det är inte så långt kvar på praktiken, det är både skönt och tråkigt. Man har lärt känna alla så bra på praktiken och kommit in i alla rutiner så bra nu. Men det som blir skönt är att börja med det sista i skolan inför studenten vilket blir väldigt skönt, så slipper man gå och tänka på allt som kommer i skolan och hur mycket vi har att ta igen efter den långa praktikperioden.

Nu i helgen har jag varit i skidbacken och jobbat som skidlärare. Jag har två härliga grupper, en som jag har lärt att stå på skidorna och nu kan de till och med leka lekar medans de åker ner för backen det är väldigt roligt att se hur mycket de har lärt sig under de här helgerna. Nu kan de leka lekar samtidigt som de åker ner för backen. Jag kan erkänna att jag är lite stolt :).

Nu i veckan som kommer ska jag förutom att praktisera, gå på en föreläsning med min mamma, fira 9 härliga månader med min fina kille :). Och gå ut och äta med min kille och med mina föräldrar och efter att vi har ätit blir det nog utgång, eftersom att det är en speciell dag :).

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0