23/12 Imorgon är det Julafton

Oj vad tiden har gått fort. Jag har inte hunnit skriva på ett tag, har haft fullt upp hela tiden med att fixa inför julen dels, jobba och att söka nya jobb.

Vad har hänt under tiden jag inte skrivit?

Jag håller på att flytta helt till min kille vilket är väldigt skönt, vi inreder lägenheten mer som vi båda vill ha den, plus att vi hjälper mamman med hennes gästrum som för någon vecka sedan blev helt klart. Innan har de rummet varit som ett förråd där man har förvarat saker och ting som man inte velat ha framme. Men nu så är det inrett till ett rum som man kan sova i, så nu kan vi ha gäster som övernattar här hemma vilket är både bra och roligt.
Jag har varit vikarie 2 ggr på ett dagis där jag och min kille bor. Dock har jag blivit förskyld vilket man lätt kan bli när man inte är van med de smås bakterier. Men nu håller jag på att friskna till hoppas jag :).
Mer har ej hänt.

Men idag ska vi handla de två sista julklapparna ja jag vet vi är väldigt sent ute, men jag kom på att min kära syster och mina kära föräldrar ska få en till julklapp, så ska även min älskling få en till
om jag hittar något som han önskar sig :). Sen blir det till att åka hem till mamma och pappa och hjälpa dem att göra julkola och pynta deras gran, så nu ska vi sätta oss i bilden och fara iväg här ifrån.

Om jag inte hinner in imorgon så
GOD JUL till er alla!

Ha det bäst!
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0