12/4-10

Japp idag är det måndag och en ny vecka med nya tag. Lovet är slut nu så nu sitter jag i skolan igen och har lektion, samhällskunskap A rättare sagt. Jag har bara halvdagar på måndagar så jag började halv 1 och slutar igen halv 4. Sen imorgon är man ledig igen eftersom att jag inte har några lektioner på tisdagar, onsdag är jag också ledig på har inga lektioner på onsdagar heller, eftersom att jag hade lektioner hela veckorna förra terminen.

Så imorgon ska jag och min kille nog åka iväg med hans hoj (mc) under dagen får hoppas på att det blir bra väder. Sen på onsdag eller torsdag får jag hoppas att boken kommer hem till mig, fick ett mail om att den var klar och att den ska skickas hem till mig :). 

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0