Tisdagen den 1 September

I morse vaknade vi vad halv 10, så vi gick upp och gjorde oss iordning för dagen. Klockan 11.05 satt vi på tåget in mot stan, vi träffade en av hans kompisar så vi satt och pratade med henne på vägen in. Väl inne i stan var det dags att äta lunch vi gick först till ett ställe men där skulle vi få vänta på maten länge, så vi gick till ett annat ställe där vi åt. Jag åt panerad fisk vilket var gott.
När vi hade ätit var de dags för mig att ta bussen till skolan för att ha Psykologi A. När klockan blev halv 2 var det das för min klass att gå och prova studentmössor vilket var väldigt roligt. Nu är jag hemma hos mig och tar det lite lungt ska snart packa inför imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0