Onsdag och torsdag

Igår hade vi två lektioner till att börja med Barnch och produktkunskap och på eftermiddagen hade vi Internationell ekonomi. Första lektionen var väldigt lärorik det var första gången vi hade den lektionen med den läraren så vi fick gå igenom ganska mycket, efter genomgången fick vi göra en uppgift, som vi inte hade några förkunskaper till så vi fick söka efter alla svaren på olika sätt. Dels i böcker och på internet.
Igår efter skolan så hade jag sånglektion som jag alltid har på onsdagar sedan gick jag och simmade vilket var väldigt skönt eftersom att jag inte har simmat på länge. Efter det så åkte jag hem till min kille och åt en mysig middag med honom.

Idag torsdag Började vi efter lunch eftersom att vi inte har någon lärare till förmiddags lektionen ännu. Så jag var hemma hos min kille till halv 12 sedan var det bara att ta tåget för att komma i tid till lektionen. Nu håller vi på med SPCS och jag börjar äntligen förstå hur jag ska göra vilket är väldigt bra :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0