Ny vecka och nya tag

Nu är det onsdag vilket betyder att halva veckan redan har gått. veckorna och dagarna går väldigt snabbt vilket är roligt.
I helgen som var hade mammas farbor 80 års kalas och på samma gång blev det en släktträff på mammas pappas sida, så jag fick träffa mina tremäningar och mammas kusiner vilket var ett tag sedan. Jag träffade även mammas syskon med familjer, min älsta kusin väntar barn det blir hennes andra barn och barnet ska komma i Mars så de ska bli kul. I lördags fick min kille träffa några släktingar som han inte hade träffat innan vilket var roligt. Efter kalaset var vi hemma hos min mormor och morfar och pratade och åt middag. I söndags var jag och min kille bjudna på middag hemma hos mina föräldrar så det blev en maträtt jag inte hade ätit på länge.

I måndags hade jag bara en lektion som, som vanligt var Samhällskunskap, och igår tisdag var det även där bara en lektion som var Psykologi A de lektionerna är alltid roliga så man har inte tråkigt på de lektionerna. Idag hade vi Bransch och produktkunska och skulle då jobba med produktenslivscykel vilket var ett lärandes ämne efter lunch hade vi Internationell ekonomi. Vi hade ett rollspel som vi samlade fakta för förra lektionen så diskussionerna blev roliga :). Efter skolan hade jag sånglektion och nu sitter jag på ett fik inne i Uppsala med min kille och vi ska snart bege oss ut på stan igen.

Ha det Bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0