Helgen som varit

Nu har hela helgen passerat igen.
Den här helgen har vi varit hemma hos min kille och även hemma hos mig där jag bor.
I fredags var vi i sthlm och tittade på Håkan, jag åkte med min kille till hans lägenhet efter skolan. När klockan var 18.19 tog vi tåget till sthlm tillsammans med hans kompis. När vi kom fram till sthlm åt vi sedan va det bara att åka till grönan för att överhuvudtaget ha chansen att se något. När vi kom fram köade vi ett tag, när vi väl kommit in på grönan så gick vi till scenen för att se Håkan. Kvällen blev väldigt lyckad :).
I lördags jobbade min kille så jag var hemma hos honom. När han kom hem så gjorde vi oss i ordning och åkte hem till mig. Vi tillbringade lördagas kvällen och även söndagen hemma hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0