En ny vecka

Igår måndags hade vi en lektion som alltid, vilket var samhällskunskap :). Vi skulle jobba i grupp så man blev in delade i grupper med 3 pers så jag jobbade med 2 killar i klassen. Vi ska jobba i de grupperna den här terminen om jag förstod rätt. Så man skulle komma på ett problem i samhälet som man skulle kunna göra något åt och min grupp kom på ett väldigt bra problem som många säkert tycker är ett problem.
När skolan var slut för dagen åkte jag hem till mig och åt middag sedan var det dags att åka till dansen, ja nu har dansen börjat igen efter ett sommarlov :). Så jag var hemma igen klockan 22.00 ungefär.

Idag hade vi bara en lektion vilket var Psykologi A man lär sig alltid nya saker på de lektionerna vilket är väldigt roligt :). Nu är jag hemma igen och ska äta lite.
Ha en fortsatt trevlig tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0