Går dagen

Igår var  det onsdag det betyder att det var hel dag i skolan. Vi hade bransch och produktkunskap och efter lunch hade vi Internationell ekonomi. På den första lektionen fick vi göra klart uppgiften som vi hade veckan innan, och jag hann klart med den vilket var väldigt bra. På lektionen efter lunch fick vi jobba med samma uppgift som förra veckan och de blev jag även klar med den uppgiften vilket var skönt, efter att vi jobbat med den uppgiften började vi träna på ett rollspel som vi ska ha nästa vecka de ska bli roligt att se hur det går med de rollspelet det är inget vanligt utan det har med intrernationell ekonomi att göra :).
Efter skolan fixade jag en sak på stan och sedan åkte jag hem till min kille, när jag kom dit så bestämde vi vad vi skulle äta till middag och det blev Sushi vilket är väldigt gott enligt mig :). Sen på kvällen tittade vi på film :).
 
Ni har väl inte glömt att besöka cocoo.se, den sidan ägs av en tjej som gör väldigt fina smycken som är värda att titta på :).

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0