22 sept

Idag är det tisdag och alltså hade jag första provet för terminen idag. Det var ett prov i Psykologi A, vilket var roligt eftersom att kursen är både intressant och rolig, det är så bra att gå i 3:an för då får man välja nästan alla kurser under året själv visst det finns några som är obligatoriska.
I förmiddags var jag hemma hos min kille och pluggade innan jag åkte in till skolan när jag kom dit fixade vi oss för skolfotot som vi tog idag. Tänk att det var det sista klassfotot vi tog för våran skolgång, så de var det sista klassfotot jag tog bort sett från bilden man tar på student dagen. Men innan vi hade fotograferingen så hade vi provet så när vi hade skrivit klart det var de bara att gå till fotograferingen, efter att vi hade blivit fotograferade så fortsatte lektionen, när vi kom in i klassrummet igen skulle vi göra ett doft test alltså blunda och lukta på olika dofter och gissa vad det var för något man luktade på.
När jag slutade så åkte jag hem till mig och ska bort till några av mamma och pappas vänner på middag.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0