21 sept

Nu är det en ny vecka igen, veckorna går väldigt snabbt enligt mig, även dagarna.
Nu i helgen jobbade jag och var med min kille. I lördags var jag på jobbet till 20.30 så kom min storasyster och hämtade mig med bilen. efter det åkte vi och hämtade maten som vi beställt när vi var där hände en liten incident vilket var både tråkigt och läskigt.
Men nu är det som sagt en ny vecka. Så idag började jag efter lunch och hade samhällskunskap, det ända vi gjorde var att slutföra uppgiften vi hade med gruppen, efter det gick läraren så vi slutadr lite tidigare. Efter skolan åkte jag hem och lagade middag till mamma, min syster och mig. Sedan var det dags att åka till dansen. Det är jazz jag går på nu vilket påminner mycket om showdans som jag dansade förut. Efter dansen tog jag en tidigare buss för att hinna med ett tidigare tåg till min kille, men så klart hann jag inte med det tåget, så jag passade på att plugga lite medans jag satt och väntade på att tåget skulle komma. Nu är jag äntligen hemma hos min kille:).
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0