Trosdagen den 1 Oktober

Nu är det torsdag och nästan hela skolveckan har gått, bara en skoldag kvar och det känns väldigt skönt kan jag säga.
Imorse när jag och min kille  vaknade var det frost utanför fönstret vilket betyder att hösten och så saktliga vintern är på väg.
När vi hade gått upp och ätit frukost med mamma och gjort oss i ordning var det bara att leta fram en varm halsduk som jag också hade förra vintern vilket var skönt att ha till den kalla dagen som väntade. När vi väl var på bussen hörde man hu många satt och planerade ett nytt inköp av halsdukar och varma jackor som tydde på att kylan är på väg med stormsteg.

Idag i skolan hade vi praktisk marknadsföring B vilket var väldigt roligt vi fick sitta och analysera trender :). Till lunch blev det pizza eftersom att några av tjejerna i klassen fyller år de närmaste dagarna. Efter lunchen hade vi företagsekonomi och det var sista lektionen innan provet så alla satt och övade på SPCS.

Och nu sitter jag hemma i köket och väntar på att mamma ska komma hem med maten så att vi kan äta, för efter maten ska jag övningsköra till min kille för att hämta honom och sedan ska vi åka hem hit igen :).

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0