Höst Lov

Nu är det en ny vecka, denna vecka är det höst lov. Detta är då mitt sista höst lov vilket känns lite konstigt.
Helgen som var, var toppen. I lördags var min kille och jag och hans kompisar på en fest med rock tema vilket var väldigt roligt :). Vi dansade och hade väldigt roligt.
I söndags åkte vi och tittade på blommor och sedan var vi ett tag på IKEA och tittade på saker som vi behöver. När vi kom hem till mig igen var det middag och efterrätt som mamma hade lagat :). När vi satt och åt ringde mamma till hennes föräldrar så efter middagen åkte vi hem till dom och drack kaffe eller de andra drack det medan jag drack te :).
I dag har min kille och jag varit inne på stan och letat praktik plats till mig vilket gick bra :). Efter de åkte vi hem till min kille så här är vi nu :).
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0