Helgen som var

I fredags åkte min kille, jag och hans bror till sthlm för att fira en som fyllde 50 år. Vi skulle bo på ett hotell som låg nära deras lägenhet så det var väldigt skönt. Vi var på kalaset hela kvällen vilket var väldigt trevligt:).
I lördags passade jag och min kille på att gå i sthlm och shoppa lite, jag hittade ett par jeans, hudvårds produkter och en kokbok med mycket god mat i. Sedan åkte vi hem och gjorde oss iordning eftersom att vi skulle ut och titta på Sverige matchen och sedan gå ut och ha roligt med hans kompisar :). Vi var ute hela kvällen på en nattklubb inne i Uppsala. Vi var hemma igen ungefär 03.00. I söndags tittade vi på film och åt en god pizza och tog det lungt.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0