veckan som varit

Tiden går snabbt när men har roligt, brukar man säga och ja jag håller med till 100%.
Skol veckan har gått snabbt som alla andra skol veckor gör :p.
Den här veckan har jag haft nationellt prov i Engelska B, jag har även haft ett mentors samtal med min mentor,  så jag fick veta hur jag ligger till i kurserna och vilka betyg jag kommer att få. Jag blev väldigt nöjd med de betygen som jag kommer att få :).

På min firtid i denna vecka har jag sjungit och Dansat. jag tar nämligen lektioner i sång har gjort det sen jag gick i 7an och nu går jag i 2an :). När jag dansar så är det Showdans jag dansar, om n inte har provat på det så tycker jag att ni ska göra det, det är så grymt roligt :) .

Kommentarer
Postat av: ZAKIYA

heeeeeeeeeeej

2009-05-10 @ 00:22:57
URL: http://zakcman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0