Helgen som varit

Helgen som precis har varit gick väldigt snabbt.
I lördags kom min kära syster hem från sin båtluf ute i Europa. Hon har varit borta i över en månad med sin kompis. Dom har haft tur med vädret under hela vistelsen ute i Europa så gissa om hon har blivit brun.

Vid lunch tid i lördags åkte vi upp till Dalarna (Rättvik) för att fira min moster som fyllde 50 år. När vi väl kom upp var klockan närmare 5 på eftermiddagen, man kan inte åka så snabbt när man har ett släp bakom bilen.
När vi väl kom upp minglade vi runt bland våra släktingar och hennes bekanta. Sen var det dags för middag. Vi fick jätte god grillad mat från en Catring firma som var där. När kvällen kom så var det dags för eurovision song contest. Vinnaren var väldigt bra, synd att inte Malena fick flera röster.

I söndags blev jag och min syster avsläppta hos våran farfar medans mamma och pappa fortsatte till Leksand för att hämta några saker hos mormor och morfar. När vi var hos farfar var det meningen att vi skulle titta på bilder, men han orkade inte sitta med oss så länge. Medans han sov så satt och och min syster och spelade ett spel på hennes dator.
När mamma och pappa kom tillbaka var det dags att åka hemåt.


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Vad tycker ni om Ashley Tisdales nya låt? Jag gillar den :) http://sandratjulins.blogg.se/2009/may/ashley-tisdale-its-alright-its-ok.html#comment

2009-05-20 @ 15:12:09
Postat av: Elin's Bloggdesigner

Hej!

Sugen på en ny bloggdesign?

Just nu kan en ny design bli din för 50:-



Först till kvarn gäller!

2009-05-20 @ 23:05:19
URL: http://elinsstudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0