Den första Dec

Idag är det den första December, va tiden går fort.
Imorgon firar jag och min kille 7 månader tillsammans :).

Jag hittade till slut en praktik plats där jag nu är och praktiserar. Jag är där från 08.00-16.00 måndag-fredag.
Jag är i en butik så jag får plocka upp nya varor varje dag eftersom att det kommer in nya varje dag både på morgonen och på eftermiddagen. Så nu är jag hemma hos min kille och han sitter och spelar.
Hade ni en trevlig helg?
Det hade jag :). Den började med utgång på fredagens kväll och sedan på lördagen var vi hemma hos mina föräldrar och tillbringade resten av helgen där. I söndags bakade vi lussebullar och det blev väldigt många kan jag säga.

Nu kan man börja räkna ner till julafton. (det är bara 24 dagar kvar) :).

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Madicken

Hej, allt bra?

Ha en bra Fredag :D

2009-12-04 @ 17:41:03
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0