den 18 dec

Snart är det jul :)
Va tiden går fort, det känns inte som att det har gått ett år sedan det var jul sist. Ju äldre man blir desto snabbare går tiden, är det någon som känner igen sig?

I veckan kom snön så nu känns det som att julen är på väg, förra julen var det ingen snö här i Sverige men där jag var, var det snö Jag var i Österrike förra julen med min familj eftersom att min syster jobbade i Zell am see som skidlärare så förra julen var vi där och åket skidor och firade julen med henne, vilket var roligt eftersom att det var första gången jag var utomlands på julen, jag har varit utomlands över nyår men aldrig öven själva julen eftersom att man oftast vill vara hemma och fira den med släkt. 

Nu på tisdag får jag och många andra som går på gymnasiet jullov, detta blir då mitt sista skol jullov vilket känns lite konstigt, så i fortsättningen kommer man att behöva ta ledigt för att kunna åka iväg.

Praktiken går bra är oftast ute i butiken och plockar fram nya varor på hyllorna och hjälper kunder med att hitta deras varor som de vill ha men inte hittar.

Ha det bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0