27 dec

Jag har inte haft tid att skriva på några dagar eftersom att jag har varit med släkten och firat jul, och sedan åkt och hälsat på släkt. Julen firade jag med min kille och mamma och pappa, en av mammas systrar med familj och mormor och morfar.
Dagen efter kom pappas syster med make och yngsta sonen.
Igår var vi hemma hos mammas yngsta systrar eftersom att de har flyttat så ville vi se hur de bor nu.
Idag har jag och min kille bara varit hemma och tagit det lugnt, vi var ute och gick på en timmes promenad vilket var väldigt skönt.
Nu till en helt annan sak, nu i trean håller jag på med ett projektarbete som alla i alla fall nästan alla gör det sista året. Jag kommer att skriva här på bloggen hur det går och så plus hur långt jag har kommit med de olika bitarna.
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0