Söndagen den 30 Augusti

Dagen började med en god frukost som bestod av mackor och ägg med kaviar.
När jag satt och åt stod mamma i köket och gjorde vinbärs saft. När jag hade ätit färdigt kom jag på att jag skulle göra hallonsylt eftersom vi hade frysta hallon från vår trädgård i frysen och det är ju dumt att dom bara ligger där. Så jag stälde mig brevid henne och började med det. Jag har hållit på med det hela förmiddagen. Det blev 2 ganska stora burkar fyllda med hemma gjord hallonsylt mumma :). Igår gjorde mamma äppelmos på våra äpplen som fanns ute i trädgården, så idag när jag åker till min kille ska jag ta med både vinbärs saft, hallon sylt och äppelmos :)

Nu på eftermiddagen ska jag övningsköra med min kära pappa, igår var jag ute och övningskörde med mamma vilket gick bra:). Idag ska vi  först köra min syster till hennes jobb och sedan ska jag köra till min kille :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0