Skolan Har börjat

Nu har skolan börjat igen, så nu går man det sista året på gymnasiet.
Jag som många andra tycker det är väldigt härligt att ha börjat det sista året på gymnasiet.
Man har mera möjligheter själv att få välja vilka kurser man vill läsa under det sista året än
vad man hade i 1:an och i 2:an. Jag ska bland annat läsa Internationell ekonomi och några kurser till
som jag har valt själv, men man har ju fortfarande några obligatoriska kurser kvar att läsa under året.
Men de är bland dom roligare kurserna så jag tycker bara att det ska bli ett roligt år med mycket plugg.

Jag går Entreprenörs programet som ni kanske inte visste. I 2:an får man om man läser det programet och
går på den skolan jag går driva ett UF företag som ger en många kunskaper inom företagande. Många väljer att
jobba i grupp under UF året men jag valde att jobba ensam, visst de kan bli svårt ibland men det blir det också i
verkligheten om man driver ett Företag. Jag valde att sälja ekologiska t-shirts med tryck på som min kära stora
syster hade designat :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0