Varit hemma i 2 veckor



Förra veckan: Jag började veckan med att vara med på min minsta kusins namngivning uppe i Dalarna. Hennes farfar döpte henne, dopet är inte som ett valigt dop utan det är en chaman som döper det lilla barnet. På måndags kvällen satt jag och min kille och några av hans vänner nere vid ån på en pubb och pratade lite. Dagen efter åket jag och min kille och träffade mamma på IKEA och inskaffade en ny ska till mitt rum vilket var väldigt bra. På kvällen åket jag hem till min kille där hans kompis väntade på oss med en film som vi sedan tittade på. Morgonen där på åkte jag hem för att säga hejdå till min systers kille som hade varit hät i Sverige på besök. I torsdags var jag och min kille ute i skogen och plockade blåbär :) sedan på kvällen åkte vi upp till Dalarna. När jag var uppe i Dalarna var även mina kusiner där på pappas sida. Det var Classic car week när vi kom upp dit, den hade på gått i nästan hela veckan, vi kom upp natten till fedagen och då var det bara 2 dagr kvar av den roliga veckan. Vi åket inte upp dit bara för att vara med på classic car week utan för att ta ett sista farväl till våran älskade farfar. Han blev 84 år.  vi var kvar där uppe hela helgen och åkte runt i våran fina Mustang.

Den här veckan: I tisdags var jag i Stockholm under dagen och shopade så jag hittade några riktiga fynd som fanns kvar på sommar rean. Man ska som sagt åka till Stockholm under sommar rean för då kan man hitta saker som skulle varit väldigt dyra i vanliga fall. Sen på kvällen så hjälpte jag och min kille hans mamma och hennes sambo att flytta till Stockholm. I onsdags var jag inne på stan och tittade runt lite och på eftermiddagen/kvällen spelade jag och min kille och hans kompis med mamma och storebror med familj minigolf. På kvällen gick vi ut på en pubb här i stan och hade det trevligt. Och under den gångna helgen var min pappas syster och man och 2 barn hos oss på besök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0